کلینیک تخصصی مربی تو
تهران - سعادت آباد
کلینیک تخصصی مربی تو
پشتیبانی 24/7
09353132500
شنبه -4شنبه: 8.00 - 20.00
پنج شنبه - جمعه : 9.00 - 16.00
4 اردیبهشت 1401 توسط alikianpoor 0 دیدگاه

تقویت قوای جنسی با خواراکی ها

تقویت قوای جنسی با خواراکی ها

 

 

یک رژیم سالم و جامع شامل غذا هایی است که عملکرد جنسی را افزایش میدهد.در زیر توصیه هایی از دپارتمال کشاورزی آمریکا که در آوریل ۲۰۰۵ انشار یافت را مشاهده میکنید.

کالری ها: کالری ها مهم هستند. شما اگر کالری دریافتیان از کالری که حین ورزش و یا در زمان استراحت مصرف می کنید بیشتر باشد دچار افزایش وزن میشوید.شما همینطور میتوانید

در هرم غذایی جدید میتوانید توصیه های مخصوصی در رابطه با میزان دریافت حبوبات، سبزیجات، مرکبات، شیر، گوشت و دانه ها و همینطور توصیه های ورزشی برا کم کردن وزن و نگه داشتن وزن دریافت کنید.

این توصیه های رژیمی برای بالا نگه داشتن قوای جنسی عالی هستند.
شما میتوانید یک محاسبه ی کلی در رابطه با مقدار کالری که روزانه باید دریافت کنید به صورت زیر پیدا کنید:
کالری دریافتی برای نگه داشتن وزن=[وزن(برحسب پوند)×۱۰]+[وزن(برحسب پوند)×۳(اگر فعالیت کمی دارید)×۵(اگر فعالیت متوسطی دارید)×۱۰(اگر بسیار فعال هستید)

حبوبات:

سعی کنید تاکید بیشتری بر روی حبوبات کامل مانند نان سبوسدار ، جو سبوسدار و برنج سبوسدار داشته باشید.

سبزیجات:

 در خوردن سبزیات تنوع داشته باشید،تاکید بیشتری بر روی سبزیجات تیره رنگ مانند اسفناج،بروکلی و مارچوبه و کلم داشته باشید.سبزیجات مهم دیگر عبارت اند از کلم،سیبزمینی شیرین،نخود فرنگی و دیگر دانه ها مانند نخود،لوبیا،لوبیا چیتی،لوبیا چشم بلبلی و عدس.

میوه ها: 

در خوردن میوه ها تنوع داشته باشید و آنها را تازه بخورید.بیش از حد آب میوه نخورید.

لبنیات:

 لبنیات بدون چربی را انتخاب کنید مانند شیر بدون خامه و ماست بدون چربی.

گوشت و دانه ها: 

گوشت و ماهی و مرغ کم چرب یا بدون چربی را انتخاب کنید.این غذا ها برای حفظ کردن سطح تستسترون ضروری هستند. گوشت ها را بپزید،کباب کنید یا روی آتش سرخ کنید و از سرخ کردن بیش از حد در روغن زیاد خودداری کنید. منبع دریافت پروتئین خود را متنوع کنید. از گوشت، ماهی، لوبیا، نخود فرنگی و آجیل استفاده کنید.

چربی ها:

 اکثر چربی های خود را از آجیل، ماهی و روغن زیتون دریافت کنید. دریافت کره، کره نباتی، روغن سرخ کردنی و چربی گوشت را به حداقل برسانید. دریافت چربی های اشباع را به حداقل برسانید.

کربوهیدرات ها: 

از کربوهیدرات ها دیر هضم و پیچیده استفاده کنید و غذاهایی را انتخاب کنید که قند کمتری در آن ها وجود دارد.غذاهایی که قند زیادی دارند،کالری بیشتری نیز دارند ولی ریز مغذی کمتری به بدن می رسانند.

 

کلینیک بدنسازی مربی تو

ارائه دهنده انواع برنامه های تمرینی و رژیم های غذایی زیرنظر برترین اساتید ایران

تلفن مشاوره و تماس : 09354536070

باتشکر از دکتر علی کیان پور

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

https://www.instagram.com/morabi_you.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.