کلینیک تخصصی مربی تو
تهران - سعادت آباد
کلینیک تخصصی مربی تو
پشتیبانی 24/7
09353132500
شنبه -4شنبه: 8.00 - 20.00
پنج شنبه - جمعه : 9.00 - 16.00
25 اردیبهشت 1400 توسط alikianpoor 0 دیدگاه

دریافت برنامه غذایی | دریافت برنامه غذایی سالم | دریافت برنامه غذایی رژیمی

دریافت برنامه غذایی | دریافت برنامه غذایی سالم | دریافت برنامه غذایی رژیمی

دریافت برنامه غذایی | دریافت برنامه غذایی سالم | دریافت برنامه غذایی رژیمی

اولین قدم ، خودت را  باور داشته باش !

قبل از شروع باید کمی در مورد باور ها با شما صحبت کنیم . سوال این است. باور به چه معنی است و اصلا چه ارتباطی با لاغری دارد ؟ به زبان ساده وقتی در مورد یک موضوع (مثلا اینکه « چقدر من چاق هستم» ، و یا اینکه « من اصلا نمیتوانم لاغر بشوم » ) فکر میکنیم ، کم کم در ذهن ما ملکه شده و تبدیل به یک عادت فکری میشود.

فراموش نکنید که : عادت فکری یعنی باور.

یعنی دیگر به درست و غلط بودنش فکر نمیکنیم و مستقیم میرویم سر اصل مطلب . اصل مطلب یعنی اینکه ما یک بار برای همیشه آن فکر را در ذهن خود مثبت ثبت کرده ایم و قبول کرده ایم که قابل تغییر نیست .

این همان سدی است که وقتی میخواید لاغر بشوید جلوی شما را میگیرد. احتمالا تا الان چند باری برای لاغر شدن تلاش کرده اید اما نتیجه نگرفته اید.

اولین قدم ، خودت را  باور داشته باش !

قبل از شروع باید کمی در مورد باور ها با شما صحبت کنیم . سوال این است. باور به چه معنی است و اصلا چه ارتباطی با لاغری دارد ؟ به زبان ساده وقتی در مورد یک موضوع (مثلا اینکه « چقدر من چاق هستم» ، و یا اینکه « من اصلا نمیتوانم لاغر بشوم » ) فکر میکنیم ، کم کم در ذهن ما ملکه شده و تبدیل به یک عادت فکری میشود.

فراموش نکنید که : عادت فکری یعنی باور.

یعنی دیگر به درست و غلط بودنش فکر نمیکنیم و مستقیم میرویم سر اصل مطلب . اصل مطلب یعنی اینکه ما یک بار برای همیشه آن فکر را در ذهن خود مثبت ثبت کرده ایم و قبول کرده ایم که قابل تغییر نیست .

این همان سدی است که وقتی میخواید لاغر بشوید جلوی شما را میگیرد. احتمالا تا الان چند باری برای لاغر شدن تلاش کرده اید اما نتیجه نگرفته اید.

قدم دوم ؛ از کجا شروع کنم ؟ رژیم لاغری مفیدی داریم؟

همانطور که در بالا گفته شد ، رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، شامل ۲۱ روز است که در هر روز یک برنامه غذایی و ورزشی مشخص برای شما تعیین شده است . پله به پله طبق  این برنامه عمل کنید.

سعی کنید همه کارهایی که از شما خواسته شده را انجام دهید . با خودتان و بدنتان مثل یک نظامی کماندو برخورد کنید . طبق اصول و سر نظم . به هیچ عنوان اجازه سرپیچی از دستورات را ندارد…

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ نکات مهم در طول رژیم

خب دیگر صحبت کردن کافیست! وقت شروع است. در ابتدا باید بدانید که در رژیم لاغری رایگان ۲۱۵  چه چیزهایی را نباید بخورید. مصرف هر گونه مواد کنسرو شده ، انواع فست فود ها وسوسیس و کالباس ،سرخ کردنی ها مانند سیب زمینی سرخ شده ونوشابه های گازدار ، تنقلات مانند چیپس و پفک ، کربوهیدرات ها مانند ماکارونی ممنون است.

نکات زیر را برای تمام روزهای رژیم رعایت کنید :

  1. نکات تغذیه ای
  • چای سبز یکی از نوشیدنی های فوق العاده برای لاغر شدن است.

آنرا به هیچ عنوان دست کم نگیرید . در طول روز سعی کنید ۲ مرتبه چای سبر را به همراه حل و یا دارچین دم کرده و نوش جان کنید . بهتر است یک فنجان را هنگام صبحانه و یک فنجان را بعد از ظهر ( بین ساعت ۴ تا ۶ ) میل کنید . چای سبز علاوه بر تاثیری که روی لاغر کردن دارد ، آرامش بخش نیز هست .

  • روغن جامد و روغن حیوانی را از لیست روغن های خود کنار بگذارید.

البته اگر واقعا تمایل دارید لاغر شوید ! اماسوال اینجاست برای سرخ کردن چه چیزی را میتوان استفاده کرد ؟ به منظور سرخ کردن میتوانید از روغن های کنجد و ذرت و برای سرو غذا میتوانید از روغن زیتون استفاده کنید .

  • میان وعده ها نقش مهمی در چاق شدن دارند.

معمولا بین هر وعده اصلی، بدن احساس گرسنگی کرده و به دنبال یک منبع برای جذب انرژی لازم میگردد . شما دو راه دارید. اولین راه که خوردن تنقلات است و در نهایت منجر به چاقی میشود. راه دوم خوردن سبزیجات و میوه هاست . سبزیجات و میوه ها به دلیل داشتن فیبر بالا ، باعث میشوند شخص به سرعت احساس گرسنگی را فراموش کرده و همچنین به دلیل نداشتن چربی و کالری بالا ، به هیچ عنوان باعث چاق شدن نمیشوند.

فیبرهای موجود در سبزیجات و حبوبات از جذب چربی ها در روده جلوگیری میکنند. پس تا میتوانید در میان وعده هایتان از کاهو ، کرفس ، خیار و … استفادده کنید .

 

 

کلینیک بدنسازی مربی تو | علی کیان پور

تلفن تماس : 09199631325

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.